من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

2)چه میزان مالیات باید برای حقوقم پرداخت کنم؟
مالیات بر درآمد شما بسته به تخته مالیات محاسبه می شود. درآمد مشمول مالیات پس از کسرهای قابل اجرا ، در صورت وجود ، کار خواهد شد. اگر در بیمه عمر سرمایه گذاری کنید ، می توانید از درآمد مشمول مالیات حق بیمه زندگی پرداخت شده تا ریال مطالبه کنید. 1.5 لک بخش 80C همچنین کسر از درآمد مشمول مالیات را برای سرمایه گذاری در PPF (صندوق تأمین عمومی) ، NSC (گواهی پس انداز ملی) و سایر ابزارها همراه با بازپرداخت اصل وام مسکن ارائه می دهد. علاوه بر این ، اگر در بیمه درمانی سرمایه گذاری کنید ، می توانید تا Rs کسر کنید. 25،000 تحت بخش 80D برای خود و خانواده و حداکثر Rs. 25،000 (اگر سن بیمه شده 60 سال به بالا باشد 50،000 روپیه) برای والدین شما. همچنین می توانید سود وام مسکن را تا روپیه دریافت کنید. 2 لک زیر بخش 24. اینها روشهایی است که می توانید برای کاهش کل درآمد مالیاتی خود در نظر بگیرید.
3) کدام درآمد در هند مشمول مالیات نیست؟
درآمد ذکر شده در بخش 10 قانون مالیات بر درآمد 1961 در هند مشمول مالیات نیست
4) حداکثر حد درآمد غیر مشمول مالیات چقدر است؟
درآمد تا روپیه. 2.5 لک هیچ مالیاتی جذب نمی کند. بعلاوه ، اگر درآمد یک شخص کمتر از روپیه باشد ، شخص u / s 87A تخفیف کامل مالیات دریافت می کند. 5 لاکت
5) آیا همه باید اظهارنامه مالیات بر درآمد خود را ثبت کنند؟
اگر درآمد شما زیر آستانه مشمول مالیات Rs باشد. در حال حاضر 2.5 لک ، ثبت اظهارنامه مالیات بر درآمد شما اجباری نیست. با این حال ، اگر کارت PAN (شماره حساب دائمی) داشته باشید و درآمدی کمتر از آستانه مشمول مالیات داشته باشید ، کارشناسان توصیه می کنند ITR شما را با اظهارنامه NIL پر کنید. این برای نشان دادن به بخش فناوری اطلاعات است که شما هیچ درآمدی ندارید که برای یک سال خاص مالیات داشته باشد و بنابراین مالیات خود را برای همان سال پرداخت نکنید. این در آینده بسیار به شما کمک خواهد کرد. همچنین ، اگر ساکن هند هستید و دارای سرمایه گذاری / دارایی در خارج از هند هستید ، حتی اگر درآمد کلی شما به زیر آستانه مشمول مالیات برسد ، باید اظهارنامه کنید. اگر واجد شرایط درخواست بازپرداخت در مورد هرگونه مالیاتی هستید که ممکن است پیش پرداخت کرده باشید ، باید اظهارنامه مالیاتی خود را ثبت کنید.
https://about.me/erminghobadi

https://www.iciciprulife.com/insurance-guide/financial-planning-tools-calculators/income-tax-calculator.html
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.