من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

درک مالیات های بازگشتی
مالیات بازگشتی بیشتر از افرادی که درآمد بالایی دارند به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد زیرا بدون در نظر گرفتن مالیات دهنده ، برای همه شرایط به طور یکسان اعمال می شود. اگرچه ممکن است در برخی موارد عادلانه باشد که از همه با همان نرخ مالیات گرفته شود ، اما در موارد دیگر این کار ناعادلانه است. به همین ترتیب ، بیشتر سیستم های مالیات بر درآمد از یک برنامه پیش رو استفاده می کنند که از افراد با درآمد بالا با درصد بیشتری نسبت به افراد کم درآمد مالیات می گیرد ، در حالی که انواع دیگر مالیات به طور یکسان اعمال می شود.


اگرچه در مورد مالیات بر درآمد ، ایالات متحده دارای یک سیستم مالیات تدریجی است ، به این معنی که درآمدزای بالاتر هر ساله درصد بالاتری از مالیات را در مقایسه با درآمد کمتری پرداخت می کند ، اما ما عوارض خاصی را پرداخت می کنیم که مالیات برگشتی به حساب می آیند. برخی از این موارد شامل مالیات فروش ایالت ، هزینه های کاربر و تا حدی مالیات بر دارایی است.

سیستم مالیات بازگشتی بیشتر در کشورهای کمتر توسعه یافته رایج است ، جایی که ممکن است تعداد بیشتری از افراد در یک گروه درآمد داشته باشند ، بنابراین تأثیر منفی مالیات برگشتی را کاهش می دهد.
مالیات فروش
دولتها بر اساس آنچه آنها می خرند مالیات فروش را به طور یکسان برای همه مصرف کنندگان اعمال می کنند. حتی اگر این مالیات یکنواخت باشد (مانند 7 درصد مالیات فروش) ، مصرف کنندگان با درآمد پایین بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند.


به عنوان مثال ، تصور کنید که هر نفر هفته ای 100 دلار لباس خریداری می کند و هر یک 7 دلار مالیات خرید خرده فروشی خود را پرداخت می کنند. نفر اول هفته ای 2000 دلار درآمد کسب می کند و نرخ مالیات فروش مربوط به خرید او 0.35 درصد درآمد است. در مقابل ، فرد دیگر هفته ای 320 دلار درآمد کسب می کند و مالیات فروش لباس خود را 2.2 درصد درآمد می کند. در این حالت ، اگرچه مالیات در هر دو حالت نرخ یکسانی است ، اما شخصی که درآمد کمتری دارد درصد بیشتری از درآمد را پرداخت می کند و این مالیات را وارونه می کند.

هزینه های کاربر
هزینه های کاربری که توسط دولت اخذ می شود شکل دیگری از مالیات بازگشتی است. این هزینه ها شامل ورود به موزه ها و پارک های دولتی بودجه ای دولت ، هزینه های گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی و هزینه های عوارض جاده ها و پل ها است.
https://ermin4art.farsiblog.com/1399/08/29/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.