من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مالیات بر آنچه شما خریداری می کنید
مالیات فروش
مالیات فروش نوعی مالیات بر مصرف است که از خرده فروشی کالاها و خدمات اخذ می شود. اگر در ایالات متحده زندگی می کنید ، احتمالاً با مشاهده مالیات فروش در پایین رسید فروشگاه آشنا هستید.

ایالات متحده یکی از معدود کشورهای صنعتی است که هنوز به مالیات فروش خرده فروشی سنتی که منبع قابل توجهی از درآمد ایالتی و محلی است ، تکیه می کند. تمام ایالت های ایالات متحده به غیر از آلاسکا ، دلاور ، مونتانا ، نیوهمپشایر و اورگن ، مالیات فروش در سراسر استان را جمع می کنند ، و همچنین محلات در 38 ایالت.

نرخ مالیات فروش می تواند تأثیر مهمی در محل انتخاب مشتری برای خرید داشته باشد ، اما پایه مالیات فروش - مالیات بر فروش چیست و چه مالیاتی ندارد - نیز مهم است. کارشناسان مالیاتی توصیه می کنند که مالیات فروش شامل کلیه کالاها و خدماتی است که مصرف کنندگان خریداری می کنند اما در مورد کالاهایی که مشاغل هنگام تولید کالاهای خود خریداری می کنند اعمال نمی شود.

مالیات بر درآمد ناخالص
مالیات بر درآمد ناخالص (GRT) بدون توجه به سودآوری و بدون کسر هزینه های تجاری ، به فروش ناخالص شرکت اعمال می شود. این تفاوت اساسی با سایر مالیات های مشاغل پرداختی است ، مانند مالیات بر اساس سود یا درآمد خالص ، مانند مالیات بر درآمد شرکت ، یا مصرف نهایی ، مانند مالیات فروش خوش ساخت.

از آنجا که GRT در هر مرحله از زنجیره تولید اعمال می شود ،خدمات مالیاتی منجر به "هرم بندی مالیاتی" می شود ، جایی که بار مالیات در سراسر زنجیره تولید تکثیر می شود و در نهایت به مصرف کنندگان منتقل می شود.

GRT مخصوصاً برای شرکتهای نوپا که در سالهای اولیه ضرر می کنند و مشاغل دارای زنجیره تولید طولانی ضرر دارند. علی رغم اینکه برای دهه ها به عنوان سیاست مالیاتی ناکارآمد و نامناسب اخراج شده بود ، سیاست گذاران اخیراً بار دیگر GRT ها را در جستجوی جریان های جدید درآمد شروع کرده اند.

مالیات های ارزش افزوده
مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) مشاوره مالیاتی است که بر ارزش افزوده در هر مرحله از تولید کالا یا خدمات ارزیابی می شود.

هر مشاغل در طول زنجیره تولید ملزم به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ارزش کالای تولیدی / خدمات در آن مرحله است ، با این که مالیات بر ارزش افزوده ای که قبلاً برای آن کالا / خدمات پرداخت شده بود ، در هر مرحله کسر می شود.

با این حال ، مصرف کننده نهایی ، مالیات بر ارزش افزوده را می پردازد بدون اینکه بتواند مالیات بر ارزش افزوده را که قبلاً پرداخت کرده بود کسر کند ، و آن را مالیات بر مصرف نهایی می کند. این سیستم اطمینان حاصل می کند که فقط از مصرف نهایی می توان تحت مالیات بر ارزش افزوده مالیات گرفت و از هرم بندی مالیاتی جلوگیری کرد.
https://rashairan.com/%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c/
https://taxfoundation.org/the-three-basic-tax-types/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.