من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مالیات مالیات غیر مستقیم مالیات بر کالاهای مصرفی خاص مانند الکل ، سیگار ، وسایل نقلیه موتوری ، سوخت یا استفاده از بزرگراه است. در برخی از ایالت ها ، مالیات مالیات غیر مستقیم با توجه به صلاحدید خریدها توجیه می شود و ممکن است به عنوان تمرین در مهندسی اجتماعی (به عنوان مثال ، استفاده از کد مالیات برای تعیین رفتارهای اجتماعی) مورد انتقاد قرار گیرد. به عنوان مثال ، افراد معتاد به نیکوتین یا الکل حتی اگر مالیات مالیات غیر مستقیم هزینه آنها را افزایش دهد ، تمایل به خرید سیگار یا مشروبات الکلی دارند و بنابراین منبع قابل اعتماد درآمد مالیاتی هستند.

مالیات بر املاک توسط دولتهای محلی ، ایالتی ، شهری ، استانی و ایالتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً به املاک و مستغلات (زمین و ساختمان) بلکه به دارایی های شخصی مانند وسایل نقلیه و قایق ها نیز اعمال می شود. ارزش های دارایی از لحاظ تئوری منعکس کننده ثروت (درآمد حاصل) و در نتیجه توانایی پرداخت مالیات است. ارزش های املاک نیز در رکورد عمومی است (املاک و مستغلات با سند رسمی روبرو می شوند ، قایق ها یا اتومبیل ها مجوز دارند) ، که امکان جمع آوری موثرتر مالیات را فراهم می کند.

مالیات بر املاک مالیات بر انتقال ثروت از متوفی به زندگان است. مالیات بر املاک معمولاً بر اساس توانایی غیرمعمول در پرداخت به افراد بسیار ثروتمند اعمال می شود. از آنجا که مرگ و پراکندگی متعاقب آن املاک از نظر قانونی موضوع ثبت عمومی است ، به طور کلی مالیات بر املاک آسان است. مالیات بر املاک بحث برانگیز است زیرا می تواند مالیاتی بر ایده مالکیت و درآمدی باشد که قبلاً مالیات برده و پس انداز شده یا به عنوان دارایی و املاک ذخیره شده است. هنوز هم ، مالیات بر املاک منبع قابل توجهی از درآمد برای دولتهایی است که از آنها استفاده می کنند ، و بنابراین آنها باقی می مانند.

خلاصه ای از انواع مالیات های مورد استفاده توسط سه حوزه قضایی مختلف در شکل 6.3 "مالیات و صلاحیت ها" نشان داده شده است.
https://forums.kali.org/member.php?200121-ermin4art
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.