من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

5 نکته برای یافتن مشاور مالیاتی 



یکی از مهمترین کارهایی که یک کارآفرین می تواند برای حفاظت از ثروت خود انجام دهد ، یافتن یک مشاور مالیاتی در خدمات حسابرسی نه تنها خوب بلکه عالی است ، زیرا یک مشاور مناسب می تواند میلیون ها دلار در طول عمر یک صاحب مشاغل صرفه جویی کند.
در حالی که اکثر مشاغل فقط یک یا دو بار در سال با یک مشاور مالیاتی صحبت می کنند ، مشاوران مالیاتی بزرگ جلسات استراتژی منظمی با مشتریان دارند تا اهداف و رویکردها را مورد بحث قرار دهند. آنها علاقه مند به قوانین مالیاتی و آینده مشتری هستند. در اینجا پنج نکته برای تشخیص مشاور مالیاتی برای مشارکت با آنها وجود دارد.

1. یک CPA پرشور در مقابل یک شرکت تولید انبوه پیدا کنید.
بهترین متخصصان مالیات همیشه CPA ها ، حسابداران رسمی رسمی هستند. اکثر صاحبان مشاغل باید از CPA استفاده کنند زیرا این متخصصان در کاهش مالیات آگاه ترین و پرشور هستند. گزینه دوم یک نماینده ثبت نام شده است و در نهایت ، شرکت های تولید انبوه مانند شما در مرکز خرید وجود دارند. برخی از مشاغل بسیار کوچک می توانند با یک نماینده ثبت نام شده در سازمان امور مالیاتی کنار بیایند. صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران جدی هرگز نباید از یک شرکت تولید انبوه استفاده کنند یا مالیات خود را بپردازند.


2. به دنبال یک CPA با تحصیلات و تجربه مالیاتی عالی باشید.
تحصیلات مشاور مالیاتی می تواند تفاوت زیادی در پس انداز مالیاتی بلند مدت ایجاد کند. به عنوان مثال ، بهترین CPA ها در بالای کلاس خود از دانشگاه های برتر فارغ التحصیل شدند ، در یک شرکت حسابداری بزرگ 4 (Price Waterhouse Coopers ، KPMG ، Deloitte & Touche و Ernst Young) کار کردند و جزئیات را در قانون پذیرفته اند.


3. یک CPA پیدا کنید که فکر می کند غیر خطی است.
در حالی که اکثر حسابداران به طور مستقیم فکر می کنند ، یک حسابدار بهتر روشهای خلاقانه (و قانونی) برای استفاده از قانون برای صرفه جویی در مالیات مالیات دهندگان پیدا می کند. حسابداران پیچیده توصیه می کنند که مالیات خود را از طریق IRA یا 401K به تعویق بیندازید و هزینه ها را در پایان سال پیش پرداخت کنید. حسابدار مناسب ماه ها با شما در حال توسعه یک استراتژی مالیاتی مادام العمر برای ایجاد پس انداز مالیاتی دائمی خواهد بود.


4. یک مشاور مالیاتی استخدام کنید که از شما سوال می پرسد.
اگر مجبورید در طول مصاحبه اولیه همه سوالات را بپرسید ، این باید یک پرچم قرمز باشد. در عوض ، به دنبال یک مشاور مالیاتی باشید که در مورد اهداف بلند مدت و رویاهای مالی شما س questionsالات بیشتری بپرسد. فقط تشخیص دقیق توسط یک متخصص مالیاتی منجر به صرفه جویی عمده مالیاتی می شود.


5. برای دستیابی به سود بلند مدت ، در بهترین مشاور مالیاتی سرمایه گذاری کنید.
در کتاب "ثروت بدون مشاوره مالیاتی" من تأکید می کنم: "مهم نیست که تهیه کننده مالیات شما را از شما چقدر می گیرد ، مهم این است که تهیه کننده مالیات شما چقدر برای شما هزینه دارد." اگر بتوانید میلیون ها نفر را در طول عمر خود پس انداز کنید ، ارزش سرمایه گذاری در یک مشاور مالیاتی عالی را دارد. به عنوان مثال ، شرکت من ، ProVision ، با یک مشتری کار کرد تا مالیات آنها را 70،000 دلار در سال با یک استراتژی مالیاتی محکم کاهش دهد. نتیجه این امر در بلندمدت بیش از 2 میلیون دلار پس انداز بود. این سرمایه گذاری مناسب می تواند به معنای افزودن 4-5 میلیون دلار به مجموعه آنها باشد.

استخدام یک مشاور مالیاتی عالی یکی از مهمترین تصمیماتی است که شما به عنوان یک صاحب مشاغل یا فرد خواهید گرفت. خدمات حسابداری به دنبال یک CPA باشید که علاقه مند به آموزش قوانین و کاهش شانس شما برای ممیزی باشد. قانون مالیات انعطاف پذیری زیادی در نحوه مالکیت کسب و کار و ساختار معاملات خود ایجاد می کند. در انتها ، یک مشاور مالیاتی عالی بیابید که می داند قانون مالیات به چه معناست و چگونه می تواند میلیون ها دلار در طول عمر شما پس انداز کند.
https://rashairan.com/
https://www.entrepreneur.com/article/292206
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.